czwartek, 29 sierpnia 2013

Bieszczady..

Masakra.!
Czy w  tych cholernych Bieszczadach musi być tak zimno?!
Jest ledwo 12 stopni. Jakaś patologia.. Z dnia na dzień czuję się coraz gorzej.
24/24 h  siedzenia w domu.. Dziwię się że jescze jakiegoś pierdolca nie dostałam xD
Ta codzienna rutyna mnie poporostu dobija ale jeszcze tylko 3 dni i wszystko się zmieni ;p
Znowu się zacznie nauka i poranne wstawanie ;(
No ale cóż poradzić przecież z mostu przez to nie skoczę ;P

Przydałoby się zrobić kilka zdjęć ale się przecież nie da bo non stop leci mrzawka.
Mam nadzieję że za niedługo się rozpogodzi to będziemy działać ;D
Wrzucę kilka zdjęć z wakacji może chociaż w Naszych umysłach będzie piękna pogoda :)


                                                         Hiszpanio Tęsknię! <3







Do zobaczenia ;**

16 komentarzy:

  1. świetne zdjęcia ! ;) fajne pilotki .

    OdpowiedzUsuń
  2. Swietne zdjęcia! ;) Kliknęłam w Twój banner VS ;)
    Fajny blog^^

    Obserwujemy? Ja już! ;)
    http://codzia-blog.blogspot.com/

    + Mogłabyś u mnie na blogu kliknąć w banner Sheinside? Powiadom mnie w komentarzu, że to zrobiłaś, a ja polecę Twój blog w następnym poście ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. pogoda faktycznie dołująca :( u mnie cały czas pada i jest nie miło ech.. obserwujemy oczywiście :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie dziwie Ci sie tez bym sie zdolowala ;(

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojoj, poleciałabym do Hiszpanii!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. w polsce jest CIĄGLE zimno haha xd
    zapraszam do mnie : http://alexwberry.blogspot.com ŚPIEWAM;)

    OdpowiedzUsuń
  7. oo tak, polezec teraz w Hiszpanii, marzenie !


    Jeśli masz chwile pozostaw po sobie slad u mnie www.madeleinelife.blogspot.com
    Spodoba Ci się choć trochę? Możesz zaobserwować, na pewno się zrewanzuje!

    OdpowiedzUsuń
  8. Hiszpaniaa! <3
    Byłam w tamtym roku w Bieszczadach i też było zimno, ale w sumie podobało mi się tam. :)
    soylena.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Co racja to racja . W " słonecznych " Bieszczadach pogoda nie jest jakaś superświetna :(

    OdpowiedzUsuń
  10. tak zimno? łoooo, współczuje;p Tez byłam w Hiszpanii , nie w tym roku, i nadal tęsknie. Hiszpania jest przecudowna!
    Obserwujemy? Ja już. www.sandicious.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. u mnie nie jest aż tak zimno ale też jest chłodno ;/
    świetne zdjecia

    OdpowiedzUsuń
  12. wieza eiffla . kocham :D

    czy moge miec do Ciebie prosbe? czy moglabys kliknac w baner sheinside na moim blogu? bede bardzo bardzo wdzieczna!

    a moze tez wzajemna obserwacja?

    OdpowiedzUsuń
  13. fajne zdjecia, jesli mozesz to kliknij w link sheinside u mnie ;)

    OdpowiedzUsuń